Hur många av er har jobb eller sysselsättning?

Mer
7 år 3 månader sedan #898172 av spasy
Arbetar 100%, är systemansvarig för två IT-system.
Mer
7 år 3 månader sedan #898227 av Maxjohan1983

Admin1 skrev: Via kommunen kan man få daglig sysselsättning. Om man skaffar ett Personligt Ombud via kommunen, så kan ombudet driva på så du får sysselsättning.

Jo. Jag vet. Men det känns som jag inte skulle ha energi till det. Att ta mig iväg dagligen. Känns som jag skulle behöva komma in på nått boende och komma igång igen. Men nu är jag så pass gammal att jag tror inte det blir aktuellt från kommunens sida.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
7 år 3 månader sedan #898412 av Admin1
Börja med konditionsträning några gånger i veckan och efter 3 månader, så borde din ork och förmåga att klara dig själv öka. Skulle gissa du blir mycket bättre då.
Läs här:
www.viska.se/nya-lakemedel/ny-behandling...bast-for-kognitionen
Mer
7 år 3 månader sedan #898431 av MsTibbs
Jag har jobb just nu på 50 procent. Mediagruppen Karlstad som är ett socialt arbetskooperativ. Jag jobbar huvudsakligen med att skriva och illustrera till ASP Bladet, men vi har film, foto, föreläsningar etc också. Jag har jobbat här sex år.
Mer
7 år 3 månader sedan #898435 av Amandara
Låter spännande.
Mer
7 år 3 månader sedan #898438 av MsTibbs
Det är intressant att få gräva ner sig i olika ämnen och ha en "legitim anledning" att ställa dumma frågor till massa olika folk! :)