Att bli offentlig på jobbet

Mer
6 år 9 månader sedan #960326 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att bli offentlig på jobbet
sv.wikipedia.org/wiki/Anders_Ahlmark

Överläkaren som sparkade mig på smalbenen och som med kuratorn på Företagshälsovården tittade på mina betyg blev senare professor i socialmedicin.
Mer
6 år 9 månader sedan #960627 av CODA68
Svar från CODA68 i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Tack för alla komertarer. Det verkar som om min arbetsgivare tänker sköta detta enligt konstens alla regler. Företagshälsan skall koppas in och jag är alldeles för rutinerad för att låta mig styras av någon förtagshälsa. Det här kommer att gå bra det känner jag på mig :)
Mer
6 år 9 månader sedan #960657 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Problemet är att man inte är rutinerad på hur ens arbetsgivare hanterar sådana saker. Kan vara bra att fråga facket hur arbetsgivaren brukar göra så du är förberedd och kan tänka ut motdrag.
Mer
6 år 9 månader sedan #960659 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Det är inte ens säkert att facket är på ens sida heller. I samband när jag skulle få hel sjukersättning frågade jag en kille i facket om jag skulle få AMF eller AFA-pengar eller vad det heter. Nej, sa han. Men det fick jag, när det kom till kritan.
Mer
6 år 9 månader sedan #960666 av CODA68
Svar från CODA68 i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Tack för tipsen
Mer
6 år 9 månader sedan #962752 av CODA68
Svar från CODA68 i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Min arbetsgivare skall träffa min psykolog, i sällskap av mig. Lite lätt nervös över det. Finns det andra som har liknande erfarenheter? Hur gick det?