Att bli offentlig på jobbet

Mer
6 år 9 månader sedan #962770 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Vem är din psykolog anställd av? Vem representerar din arbetsgivare på träffen? Du kan ju påpeka att arbetsterapeuter är experterna på arbetsförmåga för att få ett övertag i diskussionen. Om det börjar osa hett efterfråga vetenskaplig dokumentation. För en psykolog skall jobba enligt vetenskap och beprövad erfarenhet.
Mer
6 år 9 månader sedan #962775 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Min psykiater ställde sig på arbetsgivarens sida, när jag blev tvångspensionerad.
Mer
6 år 9 månader sedan #962788 av CODA68
Svar från CODA68 i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Låter lite skrämmande det ni skriver så jag ska vara försiktig.
Mer
6 år 9 månader sedan #962789 av CODA68
Svar från CODA68 i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Tack för varningarna
Mer
6 år 9 månader sedan #962809 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Om det börjar osa hett säg att du gärna vill ha med Försäkringskassan i diskussionerna. De har ju större expertis på området. Du kan ju också fråga psykologen hur många fall liknande ditt hen har hanterat och hur pass god erfarenhet och kunskap hen anser sig ha. Fråga samma sak till arbetsgivaren. Sedan säger du något i stil med inte kul att vara i händerna på amatörer. En anställning har ju ett ganska stort ekonomiskt värde.
Mer
6 år 9 månader sedan #962811 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att bli offentlig på jobbet
Försäkringskassan var inte bättre i samband med att jag skulle tvångspensioneras. Kvinnan därifrån anklagade mig för att bara vilja bli pensionerad. Att jag försökte lura mig till pension. Jag hade aldrig bett om att bli pensionerad. Hon tog det ur luften. Min arbetsgivare sa att jag hade roffat åt mig jobb. Det var ren kalabalik. De försökte knäcka mig från alla håll. Jag stortjöt.