hackare på datorn - blä

Mer
11 år 1 månad sedan #563452 av paddi
Svar från paddi i ämnet hackare på datorn - blä
Är det en laptop du har amandara? (alla program och windows ligger på C: så du behöver inte vara orolig för att det ligger nåt på E:)
Mer
11 år 1 månad sedan #563453 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet hackare på datorn - blä
Ja det är en laptop jag har.
Mer
11 år 1 månad sedan #563455 av paddi
Svar från paddi i ämnet hackare på datorn - blä

Amandara skrev: Ja det är en laptop jag har.

Då behöver du inga skivor för en reinstallation av windows. Finns en partition på din hårddisk där windows inklusive alla drivrutiner för din laptop finns.
Mer
11 år 1 månad sedan #563456 av Nissegossen
Amandara

Du, det borde gå att bränna DVD skivor på ditt OP med ditt befintliga OP. Då kan du starta med en helt ren hårddisk. Jag tror att det går åt 3 st skrivbara DVD skivor. Kolla upp om du hittar var du kan göra det på datorn. Förmodligen kan du göra dessa Skivor trots att du kanske har haft en image bild på datorn. Kom ihåg att göra det rätt från början för jag tror att det bara är en chans att göra dem. egentligen skulle du gjort det så fort som möjligt efter att du köpt datorn. Nu minns jag inte var det stod och jag har inte originaloperativsystemet kvar på datorn så jag kan inte längre se efter hur jag gjorde. Ta reda på det, det borde stå i närheten av var du gör systemåterställning på datorn. Kolla igenom tillbehör och då systemverktyg. Det borde stå där!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 1 månad sedan #563457 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet hackare på datorn - blä
ok....ominstallerar den sig av sig själv då????
Mer
11 år 1 månad sedan #563458 av paddi
Svar från paddi i ämnet hackare på datorn - blä

Nissegossen skrev: Har man inte ett OP att lägga in och inte får bort virusen från datorn kostar ett nytt OP pengar oavsett hur man gör. Får man inte bort virus från datorn och då vet man inte om man har virus eller inte, kan det kosta mycket mer. Detta för att då kan ett virus kosta dig allt vad du har på banken om du gör betalningar på datorn!

Jag vet själv inte om Win 8 krånglar vid installationen för att jag har inte behövt lägga in det, för mina datorer fungerar klanderfritt. Däremot är jag inte främmande för att själv lägga in Den Win 8 versionen som jag länkade till!

Jag har nyss, ja, för några månader sedan lagt in Win 7 på denna dator och det fungerar utan problem! Dessutom är det så, att visserligen skulle jag själv kunna göra det på min egen dator, men numera anlitar jag en expert, som verkligen kan det här med datorer och även kan programmering och för 300 kr hjälper han mig med vad jag behöver göra med min dator oavsett om det tar 3 min att fixa eller 5 timmar. Det går snabbt och han är mycket effektiv och jag har haft stor nytta av honom!

Han är värd varje öre av de 300 kr.


Jag hjälper dig för 19:90 Nisse :mrgreen: