hackare på datorn - blä

Mer
11 år 1 månad sedan #563288 av paddi
Svar från paddi i ämnet hackare på datorn - blä
Shit! Verkar va många som gått på det här!
Mer
11 år 1 månad sedan #563292 av paddi
Svar från paddi i ämnet hackare på datorn - blä
Du vet inte hur man gör system restore?
Mer
11 år 1 månad sedan #563293 av paddi
Svar från paddi i ämnet hackare på datorn - blä
System Restore uses restore points to return your system files and settings to an earlier point in time without affecting personal files. Restore points are created automatically every week, and just before significant system events, such as the installation of a program or device driver. You can also create a restore point manually.
Mer
11 år 1 månad sedan #563294 av paddi
Svar från paddi i ämnet hackare på datorn - blä
System Restore affects Windows system files, programs, and registry settings. It can also make changes to scripts, batch files, and other types of executable files created under any user account on your computer. System Restore does not affect personal files, such as e-mail, documents, or photos, so it cannot help you restore a deleted file. If you have backups of your files, you can restore the files from a backup.
Mer
11 år 1 månad sedan #563296 av paddi
Svar från paddi i ämnet hackare på datorn - blä
Det viktiga är att din restore point är Innan samtalet då du gjorde ändringar.
Mer
11 år 1 månad sedan #563298 av paddi
Svar från paddi i ämnet hackare på datorn - blä
"Ja tyvärr måste jag säga att jag blivit lurad..tom betalade. Han somringde var jättetrevlig och gick igenom alla problem på min dator...dock när allt var klart så goolade jag lite och fick reda på att det var ett bedrägeri..så samtal men bank, spärrat kort, polisanmälan...dock är jag 2350kr fattigare och kommer väl antagligen inte få tillbaka dem, hur jävla dum i huvudet är jag egentligen.

Brukar inte gå på sånt här, men är väl inte i mina sinnes fulla bruk nu när jag har en 9 månaders son och en till i magen, plus att han var så övertygande...jaja nu har man lärt sig iaf, synd att det ksulle svida så mycket i plånboken bara"

Herre gud! Räcker ju att bara några stycken går på det så tjänar dom bra med pengar.