Könsskillnader är orättvisa

Mer
5 år 1 dag sedan #1149983 av Amandara
Kvinnor som vinner har troligtvis högre testosteronnivåer än andra kvinnor. Var ska man dra gränsen? Vi är olika. Själv betraktar jag Meg inte som varken man eller kvinna utan människa och demokrat.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 11 månader sedan #1150393 av Cosmos
Semenya vann överlägset 800 m i sitt "sista" lopp innan lagen sjösätts.

www.aftonbladet.se/sportbladet/a/P95Lxe/...-i-det-sista--loppet

Amandara:

Förstår hur du tänker. Vi är alla människor oavsett sådana oviktigheter som kön :wink:
Men vad är det första du lägger märke till när du träffar en ny människa? För större delen av världens befolkning är det kön.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150396 av Klanggedin
Människan värde är inte utefter hur vi är som person eller hur vi är utan i det val vi gör.

BLa bla bla filosofiskt kravs, Eftersom valet antingen är fritt eller ofritt så kan vi inte bestämma hur mycket vi är värda eller om andra människor förtjänar det dom fått.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150405 av Geta
Svar från Geta i ämnet Könsskillnader är orättvisa
Det har blivit tjatigt det här med att kvinnor är förfördelade. Allt handlar om det nu. Förut handlade allt om HBTQ-frågor.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150409 av Klanggedin
Allt? Precis allt? Jag träffade en kvinna som var missnöjd med sin man så jag flörtade med henne, hon tyckte det var kul men dom gick tillsammans. Det hela är en fröjd. Kul att få göra så men det förändrar inte mycket.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 11 månader sedan #1150410 av Cosmos
Instämmer. Jag är dödstrött på 50/50. Nu senast att elektrikerna behöver flera kvinnor för hållbarhetens skull!

www.svd.se/jatteomstallningen-kraver-fler-kvinnliga-elektriker