Könsskillnader är orättvisa

Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1150568 av Amandara
Tycker jag. Det är väl en fråga om tycke och smak.

Jag passar egentligen inte för vårdarbete. Har inte energi för den mängden människor som passerar. Tanka energi i hundratals och det blir inga ömsesidiga varaktiga relationer. Hade inte heller orkat med ett tungt murarjobb . Men elektriker kanske hade funkat.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150570 av Klanggedin
Är dina begränsningar specifika för dig och andra tjejer?
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1150576 av Amandara
Nej. De har med sjukdom att göra. Jag orkade förr med att plugga och träna. Men inte att jobba fysiskt och träna.

Jag blev sjuk i 17 årsåldern och har inte haft 100% kraft sedan dess. Plugga sitta still jobba med huvudet träna kondition och styrka är en bra kombo. För mig. Var det förr. Nu är det helt andra bullar i ugnen.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150583 av Klanggedin
Jag gjorde allt jag kunde i tonåren och som tack fick jag schizofrenidiagnos vid 20. Tror inte de flesta är tåliga nog att utstå den press som är eftersom psykisk ohälsa har ökat. Kan förstås nyansera alla dessa frågor men rätt och slätt så funkar inte jag heller lika bra som förut.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150585 av Geta
Svar från Geta i ämnet Könsskillnader är orättvisa
Sopåkare är väl en av de viktigaste yrkena. Det är väldigt viktigt att hålla rent, så att sjukdomar inte sprids.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150594 av Klanggedin
Man kan väl säga att de enklaste yrkena har mest arbetare, i alla fall tror jag det