Till personer med affektiv problematik

Mer
3 år 9 månader sedan #1264915 av Geta
Menar du den här författaren Lars Åberg, memphis?

Mer
3 år 9 månader sedan #1264917 av memphis
Nej. Ha haha. Jag menade han konstnären medMusse Pigg.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264919 av Geta
:rotfl
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1264932 av Nissegossen
:rotfl

Geta skrev: Fick också erbjudanden om att vara madrass.

:rotfl

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 9 månader sedan #1264940 av Jocke
Man kan ju undra hur begreppet "white trash" har uppstått? Vit-makt musik har en problematik, den erkänner sig inte till nazismen direkt, men indirekt gör man ju det genom glorifieringen av den nordiska rasen. Ultima Thule är ett sådant band där dem närmar sig hardcore? Men vad är rasism, är det vänstern som är värst där? Men det man nu kallar högern, tycker jag står för stereotyper, där man vill behålla Sverige svenskt!

Men det är så att alla länder i hela världen har influenser, mer eller mindre från utländska krafter, men vi svenskar försöker värna om den svenska kulturen, nästan fanatiskt? Men egentligen bär alla fördomar inom sig, mer eller mindre naturligtvis! Jag tror Sverige skulle bli mer accepterat som handelspartner, om vi valde sida och inte fegade ur sig som man gjorde under andra världskriget. Men är Sverige det mest diplomatiska landet i världen?

Nä, fram för mer förståelse kulturer emellan! Men jag hoppas vi har lärt oss av vad nazismen och fascismen egentligen stod för? Utrotning av det ena, diktatur av det andra! Ingen av dem är att föredra!

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 9 månader sedan #1264942 av Geta
Svensk kultur existerar ju inte. Vi har bara härmat andra länder. Så var det i SAS-reklamen. Hur ska vi då kunna bevara svensk kultur som inte finns.