Till personer med affektiv problematik

Mer
4 år 2 månader sedan #1227978 av MsTibbs
Jag hade också blå naglar förra veckan.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227980 av Nissegossen
Såg Kalle Glader20 vart någonstans skrev han idag?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1227983 av Kattis35
Sist jag var manisk hade jag läppstift varje dag. Till o med när jag tränade o var ute o gick ...:-D
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227986 av Cosmos

Admin1 skrev: Cosmos, vad sade Studentstaden om hennes målning?

Ingen aning. Hon berättade aldrig detta. Har för mig att det var vattenresistent färg.

Geta skrev: Är det vanligt att det bor galna personer i studentbostäder? Det gjorde det i min studentkorridor.

Tyvärr är det så. Hyresvärdarna vill inkludera dem som är svårplacerade i vanliga lägenheter och bara antar att det går bättre i en studentkorridor där det fungerar som ett kollektiv. Jag har sett flera fall på detta och det har alltid slutat illa.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227990 av Modesty
Ja, alltså, om jag nu var
Manisk så höll jag ju inte på sådär.
Jag var helt uppe i min egen ”upptäckt”. Men min psykiater säger att man behöver inte bete sig så där
När man är manisk. Dvs. Sminka sig mycket, shoppa mycket och prata väldigt mycket.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227992 av Nissegossen
Vi här är galna viär definitionen på galenskap
www.devote.se/Hotmama/definitionen-av-galenskap-31324579

Bara det när vi har galenskapen att göra samma frågeställning på vad vi utgår ifrån inom oss får vi olika svar, DET ÄR VAD GALENSKAP VERKLIGEN ÄR

Alltså inom oss

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum