Till personer med affektiv problematik

Mer
4 år 2 månader sedan #1227936 av Geta
Min bipolära bekant brukar klä sig i extravaganta hattar med blommor och blader.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227938 av Nissegossen

memphis skrev: Haha. Ser man en kraftigt sminkad person som har svårt att vara still och som pratar oavbrutet så är det sannolikt en manisk person.

(I Can't Get No) Satisfaction

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1227939 av IngeF

Modesty skrev: Min sömn är normal igen. Energinivån är fortfarande hög. Med bakgrund av att jag varit snarare som en zombie tidigare. Är det troligt att jag är hypoman eller kan energin bara gått tillbaka till där den ska vara?

Har du justert ned antipsykotika nylig?
Mer
4 år 2 månader sedan #1227941 av Modesty

IngeF skrev:

Modesty skrev: Min sömn är normal igen. Energinivån är fortfarande hög. Med bakgrund av att jag varit snarare som en zombie tidigare. Är det troligt att jag är hypoman eller kan energin bara gått tillbaka till där den ska vara?

Har du justert ned antipsykotika nylig?


Nej
Mer
4 år 2 månader sedan #1227942 av Nissegossen

Nissegossen skrev:

memphis skrev: Haha. Ser man en kraftigt sminkad person som har svårt att vara still och som pratar oavbrutet så är det sannolikt en manisk person.

(I Can't Get No) Satisfaction



Röd flagg illröda läppar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1227949 av Geta
Bibliotekarien som jag talade med idag hade illblå naglar. Kanske har hon en diagnos?