Vad ska jag göra

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254299 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad ska jag göra
Personangrepp är inte lustigt!

Ingridmarie, vi har en regel här på Viska, att vi inte ska göra personangrepp. Vi får inte kalla varandra för idiot och blåst osv. Det gäller även dig.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254303 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Det var svar på tal, det var tuttfixerad som satte sig själv i kommentaren som han skrev Skall det vara rätt inbjöd han, till ett svar på det som tuttfixerad sade

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254304 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad ska jag göra
Spelar ingen roll om man svarar på tal, personangrepp är inte ok. Det var Ingridmarie som började denna konflikt genom att kalla Tuttfixerad för blåst.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254305 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Detta är en kopia på vad han sade
ingrid64marie skrev: SER BOKSTÄVERNA TYDLIGARE, SER LITE DÅLIGT, LÄSA OCH SKRIVA HAR VARIT SVÅRT UTAN LÄSGLASÖGON, ANVÄNDER OFTAST INTE DE PROGRESSIVA DÅ.


Och du pratar om att vara blåst

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1254306 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad ska jag göra
Ja, men detta är inte början på konflikten. Konflikten började tidigare i tråden, och det var Ingridmarie som började med personangreppen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254308 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Att vara blåst härstammar från skriklådan för ett par dagar sedan. Det har ingen betydelse vem som går till personangrepp. Det ska undvikas på Viska.