Ska åka in till akuten strax

Mer
10 år 2 veckor sedan #658387 av Zoidar
Fästingbett? Borelia?

Anchored in Christ ✟

Mer
10 år 2 veckor sedan #658392 av islaa
Svar från islaa i ämnet Ska åka in till akuten strax
Svettkörtelsinflammation, hidradenitis suppurativa
Mer
10 år 2 veckor sedan #658396 av islaa
Svar från islaa i ämnet Ska åka in till akuten strax
Nu har megabölden gett med sig och spruckit, sprutade en stråle av var på toaspegeln sen när jag klämde lite. Tryckte sen försiktigt runt öppningen tills det började komma enbart blod. Sorry om jag är för grafisk... tycker det är så äckligt tillfredställande när det sker. :jump

Den svidande och brännande smärtan har i samband med det här gett med sig och rodnaden börjar avta. Nu kan jag gå på påskmiddag i eftermiddag utan att dö när alla ska kramas. YAY
Mer
10 år 2 veckor sedan #659056 av alberta
Förstår den där känslan haha, vad skönt att det blivit bättre!
Kommer du få så ibland då du sa att det var kroniskt?
Mer
10 år 2 veckor sedan #659112 av islaa
Svar från islaa i ämnet Ska åka in till akuten strax
Ja, det kan komma tillbaka. Jag har haft såna här bölder i ljumsken, på rumpan och lite andra trevliga ställen tidigare. Aldrig vågat gå till läkaren för dom, bara min vanliga akne, tyckt att det är pinsamt. Nu är jag inne på 6:e dagen med antibiotika och det gör inte ens ont längre.
Mer
10 år 2 veckor sedan #659180 av Admin1
Infektionsförsvaret kan vara försämrat vid schizofreni så att man lättare drabbas av infektioner. Jag hade för 10 år sedan 4 bölder på raken, men har sedan inte haft problem. Möjligen kan bölden göra att infektionsförsvaret stärks och att ditt skydd förbättras en tid. Försök att undvika stress för det kan säkert försämra infektionsförsvaret.