Ska åka in till akuten strax

Mer
9 år 11 månader sedan #665365 av islaa
Svar från islaa i ämnet Ska åka in till akuten strax
Öroninflammation, igensvälld hörselgång och svettkörtelinflammation. Dubbel dos antibiotika och örondroppar med kortison.
Mer
9 år 11 månader sedan #665373 av killergirl
Usch vad du råkat ut för en massa elände...Har aldrig haft bölder själv men kan tänka mig att det gör ont och är jobbigt..Jag rakar också mig underarmarna och benen helst nu på sommaren när man har mindre kläder på sig...Öroninfl.har jag inte haft sedan jag var barn...Hoppas du snart blir frisk och smärtfri :kram
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
9 år 11 månader sedan #665411 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Ska åka in till akuten strax

islaa skrev: tycker det är så äckligt tillfredställande när det sker.


Man får som en miniorgasm...
Mer
9 år 11 månader sedan #667019 av islaa
Svar från islaa i ämnet Ska åka in till akuten strax
Jag är så jävla less och förstörd, trött, sliten, slut och gråtfärdig av smärta nu. Öroninflammationen har blivit värre igen. Den var nästan bra där en dag men nä, nästa dag gjorde det helvetes jävla kukont igen. Och nu är det tillbaks på ruta ett och hörselgången är helt igensvullen. Skjut mig i huvudet och knulla liket.
Mer
9 år 11 månader sedan #667023 av krokus
Usch, vad jobbigt!
:kram
Mer
9 år 11 månader sedan #667028 av Nissegossen
Gå till öronläkaren och punktera trumhinnan/orna så att varet kan komma ut. Får det värka tillräckligt länge sprickor trumhinnorna ändå! I alla fall åk och akut till läkare på öron näs och halsmottagningen på närmaste sjukhus där de tar emot akuta patienter med öronproblem. Alltså inte den vanliga akuten utan den som är på öron näs och hals!

Spricker trumhinnorna utav sig själva får du ärr i örat och då kan du få hörselproblem!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum