Psykosvärld och handfast verklighet

Mer
12 år 8 månader sedan #422611 av killergirl
Det här med Psykosvärlden...Den är jag nog mer i än den andra vilken den nu är...Då jag jämnt känner mig iaktagen och förföljd av dessa utomjordlingar vilket folk säger till mig inte är verkligt..men så är det för mig varje dag ...bla...Rösterna är oxå med mig varje dag just nu är det dock bara dom vänliga men dom finns där och pratar med mig...för mig är dom verkliga dom är i min värld i min verklighet...
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 8 månader sedan #422612 av Jocke
Är det en revansch mot Gud eller samhället du söker, killergirl?

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 8 månader sedan #422614 av killergirl
????? Jag söker inte revach mot någon bara talade om hur jag tänker
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 8 månader sedan #422618 av Jocke
Jo men dessa tankar betyder ofta, att man protesterar mot ngt fel i ens föreställningsvärld. T. ex. så brukar jag på natten räkna siffror i olika rytmiska mönster, t. ex tre i varje eller bara ensiffriga tal, det blir ett slags monotont mönster som ska försöka vagga in en i en slags trygghet, nämnas bör det sägas, att jag har en lindrig dyskalkyli, kan alltså inte utföra avancerade matte-överslag i ngt sammanhang.

Det är ett sätt för mina röster, att rädda ngt som inte finns ens i min vildaste tankevärld. Alltså, detta är absurt, men jag förstår inte varför mina mobbare fortfarande har ett grepp om min fantasi?

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 8 månader sedan #422629 av killergirl
Grejen är att jag vet inte vem eller vad jag skall protestera emot....Är fullt upptagen med att försöka överleva känns det som ibland...Varje dag man vaknar är en utmaning..Egentligen har jag ju hört att man skall ta vara på varje dag man får här i livet (carpe diem) och visst jag e tacksam men ibland e det fan tufft att ta sig igenom en ny dag--....
Mer
12 år 8 månader sedan #422631 av Geta
Det är kanske därför som Sudoku är så lugnande, Jocke.