Imperativa röster

Mer
7 år 4 månader sedan #886685 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Imperativa röster
Förövrigt alla av oss har troligtvis tinnitus det är genom den tonen vi hör dem, det är bärvågen och där är vi inte bara detta med att vi hör dem utan vi får en hörselskada också av dem. För mig är det så att den inte besvärar mig i vardagslag, men den hörs.

Den tonen kallar jag, tonen från himmelen som aldrig tystnar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #886686 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Imperativa röster
Jag har inte tinnitus vad jag vet. Rösterna har inte försökt kommendera mig att göra saker heller, men det beror förmodligen på att de vet att det inte skulle bita på mig.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
7 år 4 månader sedan #886688 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Imperativa röster
Inom mig skall JAG bestämma ingen annan, tyvärr kan jag inte tåla tyrannen som en del säger Helig andes diktatur.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #886689 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Imperativa röster
Jag skriver jag, detta för att anden utgöts över allt folk men den onde är också där han kom samtidigt och det är den som är diktatorn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #886692 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Imperativa röster
Men hur gick det för Fantasio ? Har ni provat abilify, för den är inte riktigt som Olanzapin och dom här andra klozapin med flera.
Mer
7 år 4 månader sedan #886694 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Imperativa röster
Jag tror röster är svåra, kanske omöjliga, att medicinera bort. De blir lindrigare med medicin, men försvinner inte. Abilify påverkar inte mina inre röster alls, tycker jag. Tror medicinen som Fantasio har är bättre.

Prata inte med hat i munnen!