Det övernaturliga

Mer
4 år 5 månader sedan #1203852 av memphis
Svar från memphis i ämnet Det övernaturliga
Ja jag har ju redan berättat om när jag fick hämta min hund från dödsriket, och hur det var där. Bländande ljust. Oförglömligt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1204253 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Det övernaturliga
Jag har förutsett vissa saker, men det har bara varit dåliga saker. Jag tror jag ska in på en Youtubeanvändares filmer jag förut sett ofta: Huff paranormal. Jag kan lova er att spökena är på mig nu.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204280 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det övernaturliga
Ibland vet jag exakt vad en person kommer säga ordagrant. Undrar om det är övernaturligt.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 5 månader sedan #1204282 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det övernaturliga
Jag har sett ett troll. Som jag sa åt att sticka nån annanstans och trollet försvann. Jag vet att det var ett troll. En gammal häxa som blivit ett troll.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204313 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Det övernaturliga
det som man inte förstår behöver inte vara "övernaturligt" men ofta tänker man givetvis så.

sen lär det vara mycket med att folk har sina "gudar" i en låda, och bestämmer vad deras "gud" kan göra och inte göra. de lär bli rikligt förvånande när skaparen av Universum förstör deras lådor.

och iofs , visst bestämmer Gud över alla naturlagar ändå, så om det nu finns en som man vet om och som verkligen är bestämd av Jesus, så kan Han ju ändra på reglerna rätt som det är också.

"råkar" utlovas i den heliga bibeln , Guds isnpirerade Ord - att Han ska förstöra människans visdom dessutom, så det är något att se fram emot.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1204466 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Det övernaturliga
Jag har vaknat av att jag är kall. Är man i närheten av ett spöke kan temperaturen sjunka.