Det övernaturliga

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201589 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det övernaturliga
En släkting säger hon sett ett genomskinligt barn leka på en kyrkogård. Jag är säker på hon är ärlig, men vad det var hon såg är ju svårt att veta. Lämnar det öppet.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 5 månader sedan by Zoidar.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1201631 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Det övernaturliga
jag såg "genomskinliga människor" i somras när jag tältade i skogen på en bekants tomt.

det var riktigt märkligt, ena kvällen innan jag somnade så hörde jag som om det vore ett monster utanför tältet som skrek till, och då sade jag typ "försvinn till Helvetet med dig, I Jesus Namn" och så hörde jag grejjer som om det var från hjärtat och det lät som om det var en varelse/filur som blev borttagen av några långt långt bort, personen gnällde och gnällde.... sen när jag sov i tältet samma natt eller eventuellt nästa så hade jag en dröm där samma sak hände igen, alltså som om ett monster skrek till utanför tältet! men nu så fick jag se som om det vore människor i tältet, fast de var "genomskinliga" och alltså inte av kött och blod, eventuellt var det konturerna jag "såg" bara, iaf var det en sån person jag såg och det var som om personen satt ner och så tog den min hand och förde till sitt bröst och som om det var för att visa att det var en kvinna - men jag tog tillbaka handen. och med en gång efter det så var det som om en filur på min vänstra sida, som jag däremot inte såg, tog tag i min vänstra hand och som om det var för att hjälpa mig upp och att han redan stod upp, men jag tog tillbaka handen då med.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201646 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Det övernaturliga
Jag vet inte om spöken finns eller inte, hur ska man säga att spöken finns inte om man ser hallucinationer varje dag. Har både syn, känsel, lukt och hörsel hallucinationer.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1201666 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Det övernaturliga
Jag känner mig ha band till gamla nazister. Eventuellt var jag delaktig i Hitlers styre. De vill kolla upp mig, tänker jag ibland. Jag får inget gjort i detta livet. Det finns ett program som heter "Det okända". De har varit i Norrköping två gånger. Senaste jag såg var de i ett ridhus inte så långt från stadskärnan. Det är många som har kommit i kontakt med spöken.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201705 av memphis
Svar från memphis i ämnet Det övernaturliga
O ja!! Det hade jag nästan glömt. Jag fick med ett spöke på ett fotografi en gång!!! Det var en vit genomskinlig katt som gick i min mammas kök. På riktigt alltså, tog bilden själv.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201707 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det övernaturliga
Har också fått med en ande på ett kort en gång.