Seroquel + och -

Mer
15 år 7 månader sedan #149768 av Räven
Svar från Räven i ämnet Seroquel + och -
jag ska träffa läkaren på måndag.

jag mår bra utav doseringen men det kanske är farligt att ta det så?
Mer
15 år 7 månader sedan #149950 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Seroquel + och -
Det är inte farligt att dosera depåtabletterna 2 gånger dagligen bara man håller sig inom rekommenderade doserna. Depåtabletterna är dock gjorda för att kunna doseras en gång dagligen.
Mer
15 år 7 månader sedan #149961 av Räven
Svar från Räven i ämnet Seroquel + och -

Admin1 skrev: Det är inte farligt att dosera depåtabletterna 2 gånger dagligen bara man håller sig inom rekommenderade doserna. Depåtabletterna är dock gjorda för att kunna doseras en gång dagligen.


ok tack då vet jag :D
Mer
15 år 5 månader sedan #165112 av Kärlek
Svar från Kärlek i ämnet Seroquel + och -
Så.
Nu har jag läst denna tråd.
Varför?
Jag är ordinerad denna medicin från och med i morgon kväll.
Tror att dosen var 50 mg.
Detta skall hjälpa mig sova bra.
Mer
15 år 5 månader sedan #165126 av Saari
Svar från Saari i ämnet Seroquel + och -
Jag har ätit Seroquel ett kort tag nu, känner ingen direkt verkan eller biverkan men det beror förmodligen på alla andra i- och utsättningar av mediciner samt mitt dåliga mående. Men jag vill ändå tro att den ger effekt på ångest och depression, kanske för att de hotat mig med Leponex och Cisordinol Depot.
Mer
15 år 4 månader sedan #168713 av aspie
Svar från aspie i ämnet Seroquel + och -

Saari skrev: Jag har ätit Seroquel ett kort tag nu, känner ingen direkt verkan eller biverkan men det beror förmodligen på alla andra i- och utsättningar av mediciner samt mitt dåliga mående. Men jag vill ändå tro att den ger effekt på ångest och depression, kanske för att de hotat mig med Leponex och Cisordinol Depot.

Har du slutat med Lyrican?