Antipsykotika och sexlust

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 10 månader sedan #671582 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust
har både antipsykotika och antidepp! Dom passar varandra. Inte tycker jag det minskar sexdriften? Har liksom ingen kontroll på det jag liksom säger och uttrycker mig, därför hoppas jag liksom att tjejerna känner att den djuriska instinkten är borta, och att jag kan umgås med dom som en vän!

Men jag tror det är vanligare att kvinnor lever i ett förhållande än vad män gör, det föds faktiskt fler pojkar än flickor, men männen dör fortare genomsnittligt sett. Vi kan ju anses som barnsliga om vi håller oss till ensam-sex? Om killar är mycket med tjejer, så anses han som macho, medan ensamma killar kallas bögar om dom inte har sex på ett vanligt sätt! Bög har blivit ett skällsord, för att man anses inte veta hur tjejer känner, tänker och tycker i en relation. Jag är intresserad av att veta, men jag anses för nyfiken! Och min hörsel anses vara selektiv, säger förståsigpåarna!

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 10 månader sedan #671586 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust
Jocke,
Har du några tjejkompisar? I verkliga livet alltså, som du träffar ibland? Har de sagt att du skulle vara [i:1gev050s]för[/i:1gev050s] nyfiken?

Det verkar vara en svår balansgång mellan att vara "bög" och "macho". Men menar du att även vuxna män håller på sådär? Det känns rätt omoget att kalla en kille/man för "bög" bara för att han inte har någon flickvän. Sådant är det väl mest tonåringar som håller på med? Jag minns när jag gick i högstadiet och en kille i min skola gick på samma ridskola som jag. Han var tydligen "bög" enligt hans klasskompisar, bara för att han gillade hästar.

Självklart tycker jag att vilken sexuell läggning man har inte ska spela någon roll. Homosexuella män är ju inte mindre mogna än heterosexuella. :grandpa
Mer
9 år 10 månader sedan #671592 av Quinn
Svar från Quinn i ämnet Antipsykotika och sexlust

isan skrev: dejt med fröken höger

Höger-Hanna som min f.d. chef brukade säga. :P
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 10 månader sedan #671596 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust
"Visst kan det vara pinsamt.. Jag minns första gången jag köpte mina första stringtrosor. Jag var 15 år och hade min första pojkvän. Han kallade mina trosor för mormorstrosor och hela tiden försökte han få mig att köpa lite snyggare. Vad ska mamma säga? Tänkte jag. Jag gick och köpte mina första string, ett par röda i spets med en volangkant. När jag kom hem lade jag de i tvätten då jag alltid vill tvätta mina kläder innan första användingen.
Mamma kommer in på mitt rum och frågar "Använder du sånna här?". Jag svarade "Nu gör jag" så var det inget mer med det. Men fortfarande tyckte jag att det var otroligt pinsamt.

Om ni vill byta upp er till sexigare underkläder och tycker att det är pinsamt. Kör på eller vänta ett tag tills det känns bra. Under tiden kan ni köpa vanliga spetstrosor som är minst lika sexigt, om inte sexigare!"



Nja, de tjejkompisar jag har frekventeras antingen via boendet eller jobbet, jag har ingen sexuell relation med dom. Ja, det är jättevanligt i ensam-förhållanden! Vet inte om kvinnor onanerar, men det verkar mindre vanligt? Har känt flera bögar, det är reko killar, men jag har inte haft ngn relation med en bög frånsett vänskapen! Har även känt några lesbiska kvinnor, men där var det svårt att bli en riktig kompis med. Men det känns som att det är mer kärlek inom den lesbiska varianten, eller så är det en illusion? Killar kan visst älska varandra, men förr var det mycket one night stands inom den gruppen, alltså innan hiv/aids kom!

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 10 månader sedan #671600 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust

Quinn skrev:

isan skrev: dejt med fröken höger

Höger-Hanna som min f.d. chef brukade säga. :P

Haha! Lena Handén...
Men vilken konstig chef du måste ha haft som säger sådant till en anställd. Haha!
Mer
9 år 10 månader sedan #671602 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust
Jocke,
Det är nog svårt att veta om lesbiska tjejer har mer kärlek i sina relationer än bögar? Det är nog svårt att jämföra kärlek med kärlek?

Klart att kvinnor onanerar, men det talas inte om det lika öppet som killars onani. :hysch