Haldol

Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1329213 av koi
Svar från koi i ämnet Haldol
Ingen större skillnad. De vita varelserna har synts till men de har inte visat tänderna. Och rösterna. Men har fått mer vila under dagen. Mitt headset har batterier än. Bävar för när de ska laddas.

Bose QC35 II. Brusreducerande. Hör inte ens tvättmaskinen. So nice.

Köpte dem när jag var inlagd. Helt jäkla fantastiskt ljud. När allt annat är tyst runtomkring.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329245 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Haldol

Trilafon är bara med spruta?
 
Peratsin finns i tablettform zoidar har dem. Men jag rekommenderar Trilafoninjektioner bäst över tid. Tabletterna tillverkas i Finland och finns att få och det på högkostnadsskyddet. Trilafontabletter original är tillverkningen nedlagd på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1329281 av IM
Svar från IM i ämnet Haldol
Förstod inte fullt ut, är det endast vita varelser, du ser, men inga röster eller är rösterna kvar. Om det endast är vita varelser utan förekomst av röster, är det trots allt en liten förbättring läkaren kan ta fasta på och kanske kan veta hur man justerar för att få det att försvinna. Ärligt talat tror jag inte du helt har gått ur psykosen sen tidigvarande inläggning. Men jag vet inte, känner dig inte så jag vet inte hur det varit för dig tidigare. Om det är ett vanligt skeende i vardagen att du inte blir helt besvärsfri efter psykos utan att det hänger kvar rester eller om det skiljer sig från hur det brukar/ brukat vara.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329305 av koi
Svar från koi i ämnet Haldol
Oj. Långt inlägg. Jag hör röster också.

Minns inte om de är helt borta. Osäker. Hanterbara saker iallafall.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329307 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Haldol
Har ingen erfrenhet av Haldol men har hört både det ena och det andra. Får man inte våldsamma krypningar av den? Det finns ju något som kallas för Haldol-tramp, d v s man kan varken sitta eller stå still. Jag har en väldig benägenhet att få krypningar, även av mediciner som inte ska ge det t ex Risperdal. Trilafon har jag haft, men den slutade säljas i Sverige varpå jag fick Quentiapin/Seroquel och nu Olanzapin/Zyprexa, ett mycket bra preparat. Men jag vill bli av med övervikten och funderar nu på Zeldox.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329310 av koi
Svar från koi i ämnet Haldol
Har inget sånt än. Bara fått lite kryp av Propavan. Ingen annan. Har Quetiapin nu. Haft i många år. För att sova på.

Risperdal märkte jag inte av utom att huvudet blev tyst och lugnt. Sen fick jag prolaktin. När den sänktes började allt igen.