Nissegossen kom tillbaka!

Mer
3 år 6 månader sedan #1298224 av memphis
Svar från memphis i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Han var mycket förtegen om omständigheterna runt lägenhetssaneringen.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1298225 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Det här 8m att engagera sig i att Nissegossen verkar dricka för mycket, är ju omtanke. Han har pratat varje dag om att han hinkar i sig. Det är väl inte så lätt att sluta det förstår jag med. Men han blir aggressiv om man försöker peppa honom. Han ska minsann göra som han vill. Och det gör han ju. Det står honom fritt. Som för oss alla. Rökare röker fast de vet om farorna. Jag snusar fastän det kostar massa pengar. Det är inte lätt att ändra inbitna vanor. Och när beroende är med. Men man är ju iallafall medveten om vad man borde.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Amandara.
  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
3 år 6 månader sedan #1298231 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Nissegossen har mer uppbackning från samhället än andra medlemmar på Viska. Han har hemtjänst, kontaktperson, gode man och injektionssprutan får han hemma.
Mer
3 år 6 månader sedan #1298235 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Jag har en liten liten känsla av att Nissegossen har så bra uppbackning på hemmaplan irl att han kanske inte behöver viska lika mycket nu som förr. Det är en tanke jag tänkt. Man får vårda sina relationer.
Mer
3 år 6 månader sedan #1298236 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Nisse är den enda som reagerat negativt på mina hyllningsposter!
Mer
3 år 6 månader sedan #1298240 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Jag har märkt att när Nissegossen ljuger blir det overkligt. Det stämmer inte med hur det borde vara antagligen för han hittar på det själv och tar i rejält och inte vet hur det borde vara. Är det väldigt konstigt kan det vara fel.