Nissegossen kom tillbaka!

Mer
3 år 5 månader sedan #1300203 av wasp
Svar från wasp i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Nisse! Gräv ned stridsyxan nu och logga in på viska! Du är kanske lite långsint??
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1300222 av Maxjohan1983
NG bry dig inte om Admin, hen fick hybris då det gäller vad du tjänar och kan tjäna m.m.

Admin1 skrev:

Cosmos skrev: Vad var det här med att Nissegossen skulle vräkas?

Först sa han att han skulle vräkas pga dålig städning, men man brukar inte bli vräkt för det för det går att städa. Sedan sa han att lägenheten sanerats för 10 000 kr. Det skumma var att han fick bo kvar trots det. De borde flyttat på honom från trean till en etta. Alltså troligen inte sant. Det var också konstiga saker att han bodde i skogen en natt. De med bostadsproblem brukar hamna på korttidsboende och ej i skogen. Han bor kvar i orubbat bo, så troligen osant med vräkningen.

Har du vanföreställningar Admin1? Tidigare har Nisse visat sånt som är från hans gode man m.m. Men du verkar tro att han själv skrivet allt sånt? Av någon anledningen verkar du tror att NG ljuger hela tiden. Vad är poängen med det? Sedan påstår du att han är ute efter pengar. Jag har aldrig sett han tigga pengar här på Viska. Du borde ärligt rannsaka dig själv.

Golvet var ju förstört för att NG kunde spilla och torkade inte upp efter sig. Skrev gode man eller om det var kontaktperson.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300224 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Tyvärr ljuger Nissegossen om sin ekonomi och annat. När han gnällde om sin ekonomi så sa jag att han hade jobbat länge och borde ha 12000-13000 kr/mån. Om det vore så väl sa han då. När jag lyckades ta reda på hans inkomst var 12000 kr netto förnekade han det och sa att det var fel trots att han nu erkänner han har 12000 kr netto. Hela hans vräkning var helkonstig och verkade på hittad. Grannfrun hade råkat titta in i lägenheten och ringt störningsjouren. Verkar inte trovärdigt eller troligt. Hans påståenden om hackare och fel på datorer tror jag är påhittade också. Cosmos är psykolog och hon säger att Nissegossen fabulerar vilt. Jag blir less på hans gnällande och det är onödigt att oroa andra här för något som inte är sant.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300226 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Allt är en stor gåta.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300228 av Maxjohan1983
Hahaha Admin1. Det där med grannfrun hade råkat titta in i lägenheten och ringt störningsjouren. Han ville väl spetsa till det? Det betyder inte att saneringen och mycket runt det inte är sant. Och varför måste NG säga precis till dig vad han har i sjukersättning? Det fattar inte jag.

Men det är ditt forum admin. Jag tänker inte lägga mig i mera.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 5 månader sedan #1300232 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Jag tror inte saneringen har skett för då hade han fått flytta till en etta efter saneringen, som han sa kostade 10 000 kr. Hyresvärden vill säkert komma över hans attraktiva 3:a med låg hyra. 5400 kr. Han hoppades nog få 10000 kr av oss. Nissegossen har ju ett missbruk som brukar ge pengabekymmer och missbrukare är alltid på jakt på pengar. Nissegossen har hela tiden varit ute att få pengar via sajten. Jag skulle bilda en ekonomisk förening, så sajten och han förstås skulle få pengar då. Bipolarna.se gjorde detta men fick inga pengar ändå.