Nissegossen kom tillbaka!

Mer
3 år 6 månader sedan #1298252 av memphis
Svar från memphis i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
:klappa :klappa :klappa
  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
3 år 6 månader sedan #1298253 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Det är bra att du kan skratta åt eländet!:groovy :groovy :groovy
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1298258 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Tyckte det var bra gjort av dig att ta fram denna info Nisse! Svart på vitt, pang bom. :box

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 6 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1298259 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Jag har räknat ut att enligt godemannen har du 16000 kr netto i månaden. Jag trodde 2000 kr mer. Skillnaden är att jag underskattade inkomsterna från Hydens fond. Du skulle söka mer pengar där (t.ex 10000 kr per gång) för de annonserar och verkar ha svårt att dela ut pengar. Sedan merkonstnaden verkar för låg du har godman, mediciner, vård och hemtjänst att få pengar för. Du kan nog få 2500 kr /månad. Du är för ung egentligen för hemtjänst och du hade boendestöd (hemtjänst) innan ålderspension. Räven fick merersättning för mediciner och vård.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1298263 av memphis
Svar från memphis i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Kan vi räkna det som ett avslutat kapitel nu, detta snokandet i Nisses privatekonomi? So what om han har en bra inkomst, det är det flera på Viska som har, för att de har arbetat en hel del. Tycker att Nisse har gjort mer än han borde för att få ett slut på spekulationerna! Låt nu saken bero, så att Nisse får lust att var på viska igen!
Mer
3 år 6 månader sedan #1298267 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Jag kom på att Nissegossen kan söka merersättning för att han har för stor bostad en trea och inte orkar flytta till en mindre och billigare lägenhet. Kanske kan du få 1000 kr/månad för det.