Nissegossen kom tillbaka!

Mer
3 år 5 månader sedan #1298269 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
men admin1, till vad memphis sa, ligger det inte i det något nu?
Mer
3 år 5 månader sedan #1298272 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Jag vill se Admin1 äta upp en keps :snopen :snopen :snopen :dator

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 5 månader sedan #1298283 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Nissegossen har 16000 kr/mån, medan jag trodde 18000 kr. Bara 12 % skillnad. Men godemannen bör söka mer fondpengar samt större merersättning och då kommer han upp i 18000 kr.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298285 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Alltihop står mig upp i halsen! Nissegossen kan gott rota i sina sopor och Admin i hans privatekonomi. Låt det vara klart nu.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298288 av krokus
Svar från krokus i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Snälla Admin, lägg ner nu! Det räcker! Är du nöjd över att du (och delvis Drummer) har kört bort Nisse?

Sluta vara så jävla självgod och säga att du hade 12% fel med hans inkomst. Vem fan bryr sig?! Låt Nisse vara i fred! Du borde skämmas, Admin.

Det är som att du inte förstår när du gör fel. Har du EQ -500 eller? Detta är inte första gången som du gör bort dig.

Till er andra (om någon bryr sig) kan jag berätta att varje gång som jag har tagit pauser från Viska (tror det är två eller tre gånger) har det varit pga att Admin är en känslolös bajskorv.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300190 av Maxjohan1983

Admin1 skrev: Nissegossen har 16000 kr/mån, medan jag trodde 18000 kr. Bara 12 % skillnad. Men godemannen bör söka mer fondpengar samt större merersättning och då kommer han upp i 18000 kr.

Gud vad du spinner på då det gäller NG. Kanske bör höja din antipsykotiska?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln