Nissegossen kom tillbaka!

Mer
3 år 1 månad sedan #1332630 av Nissegossen
Detta är mitt andra inlägg överhuvudtaget i den här tråden, den som söker den finner i detta är Admin bra på men om ni söker på viska.se tror jag ni finner att jag tidigare ang toa har jag tidigare förklarat att tre saker gör jag och det ena är att toa håller jag alltid rent jag städar där inne då jag själv aldrig vill gå på en skitig toa, sedan om tre damer skulle komma hit kollar alltid en toa och hon säger vad hon tycker till de andra en kollar köket jag håller alltid diskbänken ren ingen gammal disk i diskhon hon behöver bara en blick på det. Sedan öppnar hon kylen hur många öl står där och vilken styrka står de tre sexpack starköl toan skitig diskbänken skitig disk i tummen ned tjejerna går kvar sitter en avklädd man. Hej då. Sedan har jag saxat lite från mitt förra inlägg. Kommer här
På ett ungefär täcker de 1183 kr per månad, som du får som merkostnadsbidrag för din sjukdom dina kostnader för mej.
Sen betalar du till hemtjänsten varje månad. Det varierar mellan månaderna efter hur mycket du har utnyttjat den. Hittills i år har du i genomsnitt betalat 1430 kr per månad.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1332633 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Du borde få mer i merkostnadsersättning, eftersom hemtjänsten tar mer av dig än vad du får i merkostnadsersättning. Ditt boendestöd konverterades till hemtjänst, när du fyllde 65 år. Du är lite för ung för hemtjänst så det har med tidigare problem att göra och inte ålder.