Nissegossen kom tillbaka!

Mer
3 år 5 månader sedan #1300293 av krokus
Svar från krokus i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Maxjohan skrev följande:
"Golvet var ju förstört för att NG kunde spilla och torkade inte upp efter sig. Skrev gode man eller om det var kontaktperson."

Detta stämmer. Jag har varit hemma hos Nisse, till skillnad från majoriteten av er andra Viskare!

Nisse har parkinsonism, har sett det med egna ögon. I och med att han har det, blir det svårt att inte spilla på golvet. Sedan förstår jag inte varför boendestödet/hemtjänsten städar så slarvigt.

Tänk även på att Nisse är gammal och har dålig rygg sedan länge.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300296 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Tycker det är kasst att inte hemtjänsten eller boendestödet hjälper Nisse med städningen mera!
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1300299 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Hemtjänst har aldrig fungerat som det ska. Dom tar in vemsomhelst att jobba där. Få människor som finns där som på riktigt vill jobba med att hjälpa ålderspensionärer. Dom vill bara tjäna pengar. Pengar är roten till all ondska dom flesta ggr. Vi förstör fanimej totalt hela jävla planeten pga pengar. Människan är egoistisk ända in till dom första innersta byggstenarna. Dråpligt är vad det är. Jag, jag, jag, jag och jag är vad människor pratar, tycker, säger och gör och ingenting annat.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300303 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Min pappa hade städning via hemtjänsten och den var bra, men ingen fönsterputs. Hemtjänsten har folk som bara städar, så de är proffs kan man säga på städning.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1300309 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Vilken kommun bodde din pappa på? I Djursholm är dom en mardröm. Likaså i Göteborg.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300310 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Fönsterputs ska inte prioriteras i dessa Coronatider.