Nissegossen kom tillbaka!

  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
3 år 5 månader sedan #1297561 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Vargen och boe är fortfarande aktiva här då och då.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297563 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Precis när sajten var ny var det låg aktivitet, men boe var ofta inloggad på morgonen då.
  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
3 år 5 månader sedan #1297565 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
boe är ofta inloggad nu också men det är sällan som han postar något.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297566 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Nissegossen kom tillbaka!

Admin1 skrev: Han tyckte inte han fick stöd av mig och andra. Troligen fikar han efter brännvinspengar nu när han har godeman och inga pengar till brännvin. Att vi skall ge honom en dator, som han kan sälja på Blocket och få pengar i handen utan godemannnens vetskap och köpa brännvin för. Nissegossen har annars nästan mest inkomst här. Gissar 17000-18000 kr netto per månad. Han har 12000 kr netto i pension, bostadstillägg, troligen handdikappersättning och 30000 kr per år i fondpengar.


Hur vet du det här?
Mer
3 år 5 månader sedan #1297570 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Hans inkomst har jag kollat han får ut 172000 kr per år. Sedan har han bostadstillägg 2000-3000 kr/mån, sedan troligen handikappersättning 1500 kr/mån sedan fondpengar 30000 kr/år. Fondpengar får han från en Prippsfond för prippsanställda. De annonserar om fonden i DN ofta och det var så jag kunde tipsa Nissegossen om den.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1297572 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Admin, även om det stämmer är det inte schysst att gå ut med uppgifterna. Nisse har ju rätt till sitt privatliv. Tycker det är bättre om du tar upp det med honom via PM.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 5 månader sedan by Zoidar.