Nissegossen kom tillbaka!

Mer
3 år 5 månader sedan #1297587 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Jag tror Admin1 är miljonär.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1297588 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Nissegossen kom tillbaka!

wasp skrev: Alla har vi vårt bagage ja, men Nissegossen tillhör viskafamiljen. Så utan pengar är han nog inte! Inte mer än många andra på viska.


Jo ska man tänka så, så finns det alltid dom som har det värre. Nu citerar jag min mamma. "Om jag hugger ena armen av ska jag då vara tacksam för att jag har andra armen kvar?" Då vore det dumt att sägs det finns dom som har båda armar kvar, men jag tror att alla vill ha båda armarna eller hur?
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1297589 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Nissegossen får 2200 kr/mån i bostadstillägg. Man kan räkna ut det själv på Pensionsmyndighetens hemsida. Han kan ha 18200 kr netto per månad med alla bidrag.
www.pensionsmyndigheten.se/beraknabt
Jag hade inte tagit upp detta om han inte hade gnällt så mycket om pengar. Han påstår också att han har dyra lån,, men enligt hans deklaration har han bara 500 kr i negativt kapital så det stämmer inte heller. Han kan få en dyr och fin dator via Prippsfonden, så gnäller han om dator är det också skumt. Det är ju inte bra om någon med lägre pension ger Nissegossen pengar, som hen behöver bättre själv.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297596 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Och du som pluggat i 10 år eller vad. Och sen jobbat. Vad har du i månaden?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 5 månader sedan #1297626 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Tror inte att NG blir så lockad av att komma tebax om uthängningen av hans ekonomi fortsätter. Bara en tanke.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297627 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
jag tänkte samma sak. Man skriver inte ut ens inkomst!