Nissegossen kom tillbaka!

Mer
3 år 5 månader sedan #1297573 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Nissegossen har varit den som gnällt mest om ont om pengar. Han verkar leva som en kyrkråtta och jag förstår inte vad han behöver god man till. Men det är inte min sak att lägga mig i. Men pengar har det låtit som var hans akilleshäl.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297574 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Han har iaf aldrig bett mig om pengar.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1297577 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Du räknar helsnett. Man får väl inte bostadstillägg om man har hög pension. Hans lägenhet vet vi var snack om att den skulle stängas. Den är inte dyr. Handikappersättning är för att hemtjänst kostar. Och några 30 papp från fonder har han aldrig nämnt de 15 år jag varit här. Nu har han dessutom anmärkningar och god man.

Nisse har erbjudit mig pengar, men aldrig frågat.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 5 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1297579 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Aldrig frågat mig heller. Men han är notoriskt utan pengar. Jag har hört Nissegossen prata om pengar från Pripps.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Amandara.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1297580 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Den här tråden visar bara hur ruttet folk kan bete sig bland oss människor. Vi är själva utsatta och vi utsätter andra. Vi sitter alla i samma båt! Man blir illa till mods pga allt hackande det är. Jag försöker varje dag skärpa mej och tycker ni borde oxå det! Det är inte sjyst. Jag tycker vi borde vara sjystare mot varann. Alla har vi vårt package
Mer
3 år 5 månader sedan #1297585 av wasp
Svar från wasp i ämnet Nissegossen kom tillbaka!
Alla har vi vårt bagage ja, men Nissegossen tillhör viskafamiljen. Så utan pengar är han nog inte! Inte mer än många andra på viska.