Jag och min kp

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1257509 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jag och min kp
Jag oroar mig för imorgon. Jag skulle ringa vid lunchtid, har jag för mig kp:n sa. Bara lite nervös för att bli nekad mer benso, det jag verkligen oroar mig för är att bli inlagd. Frivillig vård går jag inte med på längre. Nu är det sommar, då vill jag inte vara på en avdelning.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1257533 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Jag och min kp
Det finns ju dag avd, det finns och tror det brukar vara på PRE, har i alla fall varit så innan, man har ett rum på den öppna avd där man gå in och vara när man mår sämre,sova och vara där under dagen .Måste finnas något liknande i ditt närområde Fantasio. En modell som jag tror hade varit bättre anpassad efter dig.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257535 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag och min kp
Har varit vårdad på Dagavdelning flera gånger. Men nu var det länge sedan.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1257541 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jag och min kp
Jag brukar få permis några timmar varje dag efter några veckor. När nattpermisarna börjar komma vet man att en utskrivning är på gång.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257593 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag och min kp
Det är väl när du hoppar över Clozapinet, som du brukar må dåligt. Var noga med att ta Clozapinet.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1257629 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Jag och min kp
Träffade KP och läkare på WE MIND idag tillsammans med sambo, justerade lite i medicinen. Kan nog bli riktigt bra. Träffar KP och sköterska i nästa vecka, hemma här, hos mig och min sambo. Och sen i veckan därpå Läkare och KP tillsammans med sambo på mottagningen. Man känner att man är i trygga och kunniga händer.