Hur många av Er är ett brottsoffer?

Mer
9 år 6 månader sedan #700177 av Utomjordingen
Tycker att jag känner mig mer och mer som ett brottsoffer samtidigt som jag känner mig kriminell fast jag inte har begått brott. Stigmatiserad även här på psyket på något sätt. Patient Vs. personaler - systemet. Ja, så här det när man är på baksidan. Jämt är man misstänkt - lika bra att min komet kommer sen i framtiden så jag får min hämnd till slut vad mänskligheten har gjort mot mig.
Mer
9 år 6 månader sedan #700179 av Geta
Utomjordingen,

Förstår inte att du ska hämnas på hela mänskligheten, när det bara är några få personer som skadat dig? :va?
Mer
9 år 6 månader sedan #700180 av Utomjordingen
1 huvud/liv = 1 planet/universum. Sån är jag!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 6 månader sedan #700182 av Jocke
Jag vet inte ens hur jag ska karaktärisera mig själv i detta avseende? På ett vis är jag ett brottsoffer, därför att många gjorde sitt bästa för att bli av med mig? Dem förstår inte riktigt, att till ytan har jag ett strukturellt liv, men om man laborerar lite grann så märker man att jag inte kan lämna allt, utan tar hellre stryk, det kan man kritisera mig för? Jag tror å andra sidan att någonstans så kan det finnas en fristad för mig? Jag känner faktiskt hur åsikter kan döda en känsla av harmoni!

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 6 månader sedan #700184 av Geta
Man är väl ingen offerkofta heller. :flag
Mer
9 år 6 månader sedan #700185 av Utomjordingen
Jag har gjort Big Bang på mig själv - förra året! Man kan läsa mer om det i tråden "Hallucination Teleportering".