Hur många av Er är ett brottsoffer?

Mer
10 år 5 månader sedan #622305 av Utomjordingen
Javisst är det så Admin1 - att man ska undvika kriminella för det blir en inre stress hela tiden när man har med sådana människor att göra. Jag minns när jag ville bort från kräk men tänkte tanken om att man själv är ett kräk enligt andra just för att man har en psykisk sjukdom.
Mer
10 år 5 månader sedan #622314 av Geta
Därför undviker jag kyrkan för att slippa konfronteras med kriminella som söker sig dit.
De terroriserar psykiskt sjuka.
Mer
10 år 5 månader sedan #622318 av Utomjordingen
En faktor är för att kyrkan är till för människor som vill förändra sina liv. Dom är där för att det är kriser.
Mer
10 år 5 månader sedan #623376 av Cosmos

Geta skrev: I min trappuppgång var det personer som sålde knark under något år. Det gick en strid ström av
ungdomar till lägenheten. Det fick hålla på. Men vicevärden var skitförbannad på att jag hade min
katt lös ute en timme varje kväll i mitt sällskap. Det kunde bli bajs i sandlådorna. Proportioner?

Samma här. En rad skitungar och lite större, våldtäkter plus annat i bostadsområdet (inget jag råkade ut för där). Men när jag släppte ut mina katter tog det hus i helvete.

Jag tror det handlar om projicering. Folk är rädda OCH fega. Så de vågar inte angripa och ta itu med det som bordes. Istället låter de sin frustration gå ut över våra små raringar istället.
Mer
10 år 5 månader sedan #623377 av Geta
http://a.cdn-expressen.se/ImageHandler.axd?guid=e54e4a3b-66c5-49a5-bd63-fec9cd2b4104&imageFormat=secondColumn
Mer
10 år 5 månader sedan #624078 av Utomjordingen
Tur för min kvinna att jag inte XXXXX henne, så många gånger som hon har trakasserat och slagit mig i fyllan – hon brukar dagen efter be om förlåtelse för det hon har gjort mot mig. Även tur för mitt ex som jämt var otrogen. Varför tror Ni att jag inte spårar ur? Jo, jag ser ingen vinst i det om jag skulle skada tillbaka så jag kan vara planerande också. :)