Hur många av Er är ett brottsoffer?

Mer
10 år 5 månader sedan #622025 av Utomjordingen
Bli nu inte paranoida och rädda för mig, för att jag har lärt känna kriminella människor en gång i tiden för länge sedan. Jag själv är inte med i brottsregistret!

Läs tråden:

Hur många av Er finns med i brottsregistret?

:arrow: [url:3dsl8rne]http://www.viska.se/index.php/forum[/url:3dsl8rne] :arrow:
Mer
10 år 5 månader sedan #622066 av Utomjordingen
Jag är inte ens en präst men har ändå fått ta del av sånt här snack från kriminella människor om olika brott som dom har begått. Hur tror Ni att jag känner eller har känt mig när "alla" anförtror sina brott till mig? Jag som är psykisk sjuk men inte kriminell ska ändå få höra en massa konstigheter vad kriminella människor har gjort för brottsligheter. Inte konstigt om man är kronisk rädd för människor idag.
Mer
10 år 5 månader sedan #622077 av björk
Jag har ett helvete med en Nasse.. Han börjar mer likna ett billigt skämt...
Mer
10 år 5 månader sedan #622118 av Geta
I min trappuppgång var det personer som sålde knark under något år. Det gick en strid ström av
ungdomar till lägenheten. Det fick hålla på. Men vicevärden var skitförbannad på att jag hade min
katt lös ute en timme varje kväll i mitt sällskap. Det kunde bli bajs i sandlådorna. Proportioner?
Mer
10 år 5 månader sedan #622122 av björk
ja jag -vet jag är likadan ett olycksspöke..

De finns säkert andra på Viska som känner igen sej :hjärta :hjärta
Mer
10 år 5 månader sedan #622161 av Admin1
Har man schizofreni skall man undvika att ha med kriminella att göra. De ser en som ett lätt brottsoffer och sedan kan ens sjukdom göra att de kan slippa straff, eftersom en med schizofreni har låg trovärdighet.