Varför svaras alla schizofrenas problem med att de är psykot

Mer
6 år 9 månader sedan #955839 av Carmen Al Kebab
Varför har du en skötare hemma hos dig?
Mer
6 år 9 månader sedan #955858 av Nissegossen
Har man injektioner så har de numera mobila team, alltså då kommer de hem till en när man skall ha injektionen och vid de tillfällen ser personal hur man har det hemma och de får samtidigt en uppfattning om hur man mår, samt hemmets skötsel.

Det är en vinn vinn situation både för dig och vården, för att då ser de om patienten behöver vård på avd, varpå du kan följa med dem alternativt att polisen tar dig till psykakuten och lämpar av dig där. Tar de in en, behöver man det kort sagt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #955860 av Nissegossen
Kan du laga en god måltid samt att personen får en matlåda med samma mat med sig blir de rätt timida och tillfreds med tillvaron. Sedan kan de sitta och jäsa på sina rum. 8O

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #956085 av Admin1
Finns ingen anledning att bjuda personalen på mat. De tjänar mer än vad vi själva gör och är avlönade för det jobb de gör av kommun eller landsting.
Mer
6 år 9 månader sedan #956130 av Nissegossen
Jag vet det, men än nöjd gäst är bättre än en missnöjd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #956132 av Nissegossen
Får lägga till jag är sådan! Admin, välkommen att smaka en god middag hos mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum