Är jag farlig?

Mer
6 år 8 månader sedan #960597 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Tack för alla svar som jag har fått från Er!

Jag kan inte vara så farlig idag eftersom jag brukar för det mesta sitta stilla snällt på en stol om dagarna - även om jag är psykotiskt!

Det farliga jag mest kan vara idag är att jag kan vara lite verbalt elak ibland men det är för att jag ofta känner mig nedtryckt och frustrerad. Sen säger min kvinna att jag alltid är mer aggressivt verbalt (med andra ord, inte fysiska handlingar) i några dagar strax efter från den dagen jag fått injektionen Risperdal. Så min biverkning verkar vara aggressivitet... .
Mer
6 år 8 månader sedan #960649 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är jag farlig?
Kollade i FASS på Risperdal Consta och det står inget om aggressivitet som biverkan men däremot agitation. Risperdal brukar ge bra effekt mot aggressivitet.
Mer
6 år 8 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #960681 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Är jag farlig?
Jo, men jag har ändå 80-90 % av kriterierna för att vara farlig så jag är nog farlig i alla fall på ett sätt... .

På ett annat sätt är jag 100 % farlig!

Det uttrycket har jag hört förr - men jag är bara min sanning i mina kläder i denna värld!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 8 månader sedan #960736 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Är jag farlig?
Farlig blir man ofta när man inte fått kärlek i livet ihop med en mental störning! Alla behöver vi kärlek för att överleva mer eller mindre! Är man i psykos så är man oftast mindre älskad som i depression! Långvarig depression kan gå över i psykos!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 8 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #960737 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är jag farlig?

jesusknows skrev: Jesus säger att vi ska vara perfekta som fadern i himmelen.

Det här stämmer bara delvist, men klart bättre än sorl!

Vars är världen på väg?
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 8 månader sedan #960843 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Är jag farlig?
Utomjordingen du är väl över 40 år och då avtar farligheten. Den verkar högst 25-35 år. Sedan om du var farlig borde du ha domar om våld.