Full fart mot döden

Mer
5 år 9 månader sedan #1077203 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Full fart mot döden
Geta, du väger tungt, på viska på viska är du överviktig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 9 månader sedan #1077586 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Full fart mot döden


Ibland händer saker förgäves! Om det nu finns ngn mening med allt som försiggår så kan man undra vilka som överlever sådana pärs som en olycka innebär + mänsklig faiblesse för att undvika sådana katastrofer. Vi måste lära oss att vi är beroende av varandra för att överleva! Ingen klarar sig själv!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 9 månader sedan #1077664 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Full fart mot döden
Jag dog 1980 när sjukdomen grep tag i mig. Så i snart 40 år har jag varit död även om jag ser, hör och känner. Ibland kan jag ha moments of creality då allt kommer tillbaka till mig om hur jag kände mig innan. Nu var detta längesedan.
Mer
5 år 9 månader sedan #1077669 av Geta
Svar från Geta i ämnet Full fart mot döden
Jag var också död i 20 år men sakta kom livet tillbaka efter att jag hade gått i mångårig psykodynamisk terapi.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 9 månader sedan #1077678 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Full fart mot döden
Ja, vad positivt borde hända för att undvika denna fruktansvärda sjukdom, som nästan ingen förstår omfattningen av? Men för mig är det här en stressjukdom med ingen stresstålighet! Den bara kom en dag när jag inte riktigt fattade konsekvensen av det!

Har gråtit många ggr när jag inte har fattat vad folk har sagt till mig! Nu frågar jag betydligt fler ggr tills jag fattar!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 9 månader sedan #1077683 av Geta
Svar från Geta i ämnet Full fart mot döden
Stå på dig, Jocke!