Full fart mot döden

Mer
5 år 11 månader sedan #1059429 av rymd
Svar från rymd i ämnet Full fart mot döden

Nissegossen skrev: Folk dör ja, men livet går vidare för alla andra och de länge sedan döda har ingen som minns dem, de är borta.

Så kommer det vara även för oss själva. Jag kan bara säga att chef van brukade säga roligt att andas, jag tycker samma. Chef van var Holländsk adelssläkt det innebär van och det uttalas Fan

jag har ett efternamn med ett van (fan) i, what to do?
Mer
5 år 11 månader sedan #1059430 av rymd
Svar från rymd i ämnet Full fart mot döden
fanfanfan joakim thåström
Mer
5 år 11 månader sedan #1059431 av Geta
Svar från Geta i ämnet Full fart mot döden
Siktar du på att bli statsminister.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059432 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Full fart mot döden
Geta, jag vet var jag kommer från, min mor var också en som forskade på sin egen släkt. Jag vet också var min far kom ifrån.

Jag har papper här både från min mors släkt samt att en kusin har forskat var min fars släkt kommer ifrån

Jag har släktträden på papper

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1059434 av rymd
Svar från rymd i ämnet Full fart mot döden
japp, statsminister.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059494 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Full fart mot döden

Fantasio skrev: Så meningslöst allt är. Visst upprepar jag mig, men än sen då? Jag skulle vilja dricka mig full, det livar upp stämningen. En enda väntan på allt, nu väntar jag på semestern. Sen höst igen, sen jul, sen nytt år. Allt är urtrist, den som ändå finge dö, som min farmor sa.

Schizofrenin förbättras med åren och vid 40 år och över förbättras man. Men får man psykoser mår man dåligt 6-12 månader efteråt. Det gäller att undvika psykoser och att du alltid tar dina Clozapine. Med Clozapine är det så att avbryter man kommer psykosen snabbt för andra preparat kommer det senare (undantag Seroquel).