Full fart mot döden

Mer
3 år 10 månader sedan #1265708 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Full fart mot döden
Geta, där är fint! Har faktiskt hängt där en sommar. Nu handlar det om Platons dialog. Nissegossen kör freestyling.
Mer
3 år 10 månader sedan #1265743 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Full fart mot döden
Nissegossen fabulerar, så är det. Antingen accepterar man eller också blir man skitirriterad.
Mer
3 år 10 månader sedan #1265796 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Full fart mot döden
Eller hur Cosmos!
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1265813 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Full fart mot döden
Det här att jag måste försvara mig och inte kommit med bevis två gånger tidigare och blivit beskylld för att inte skriva sanningen har varit på tapeten på viska.se. En gång ang Ted Gärdestad då jag skrev att han begick självmord samma dag som han fick höra sin diagnos Schizofreni på telefon från sin läkare. Jag kunde inte bevisa det. En man viken jag tror var Kennet Gärdestad som klistrade in en ljudfil där man kunde höra Kennet Gärdestad där han säger exakt vad jag skrivit. Jag är bedrövad över det.

Andra gången var när jag skrev att jag mötte en som visade en påse och han sade det här är drogen som är vanligast bakpå ett frimärke. Alltså LSD direkt blev jag direkt påhoppad på viska.se att det inte kunde finnas då det inte kunde vara kristaller eftersom det var en syra. Jag hade blivit så anklagad att jag gav upp, men då dök det upp troligast en man som gav mig helt rätt.

Nu då är det angående filosofi. Jag hade en handledare som sade vid ett tillfälle, Nisse du skulle kunna ta många jobb, men vilket av dem som helst skulle du vara förman. Samt du skulle utan vidare kunna vara lärare i filosofi på gymnasienivå. Hon glömde att om jag skulle ta jobbet skulle jag inte vara filosof då skulle jag om jag tog ut pengar för jobbet skulle jag inte längre vara filosof, jag skulle då vara sofist. Vem var det som uttalade orden, Jo en kvinna som hade en manlig elev som det året som bägge gick ut gymnasiet med högsta betyg i alla ämnen, till råga på det var hon elevrådets ordförande. Lärare och rektor blev bestörta av det att hon inte ville gå läkarlinjen utan valde journalist högskolan, det var på den samma poäng som krävdes på läkarlinjen. Hon sade till mig att anledningen var att hon tålde inte se blod.

År 1999 så fanns på GP sidor med medlemmar som ett forum, samma som både Expressen och Aftonbladet,Där var en man som kallade sig Sokrates han frågade är det rätt att bryta mot lagen och varför?
Det var flera som nämnde olika lagar och sade att det var rätt att bryta mot en lag och nämnde orsaken. När jag såg tråden, lade jag in att antikens Sokrates predikade att det aldrig var rätt att bryta en lag, den är till för att följas. Direkt efter sade Sokrates på GPs forum att han skrattade och tyckte de var dumma och inte hade fattat. Skulle jag bli motsagd får jag mejla henne och be henne om råd och behövde ett svar om jag skrivit sanning i det jag berättat vad jag skrivit om vad hon sagt. Jag är inte arg utan bara bedrövad om vad som skrivit då jag flera gånger att jag flera gånger blivit beskylld för att skriva lögner. Skellenton du bör i detta presentera de ”bevis” du själv har.

Cosmos skrev: Nissegossen fabulerar, så är det. Antingen accepterar man eller också blir man skitirriterad.

Du Cosmos bör sätta ned tonen. Jag har för mig att du har haft med polisen att göra när du tagit hand om cyklar som du kallat bortslängda och har tagit dem till dig själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1265817 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Full fart mot döden
Du fabulerar, det gav du just exempel på. Mina privata affärer är inget du ska lägga dig i.
Mer
3 år 10 månader sedan #1265818 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Full fart mot döden
Nä, det bevisar dig själv ytterligare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum