Full fart mot döden

Mer
5 år 11 månader sedan #1059382 av rymd
Svar från rymd i ämnet Full fart mot döden
jag också
Mer
5 år 11 månader sedan #1059383 av rymd
Svar från rymd i ämnet Full fart mot döden
min mamma dog, jag vet inte vad jag ska tänka ens
Mer
5 år 11 månader sedan #1059422 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Full fart mot döden
Folk dör ja, men livet går vidare för alla andra och de länge sedan döda har ingen som minns dem, de är borta.

Så kommer det vara även för oss själva. Jag kan bara säga att chef van brukade säga roligt att andas, jag tycker samma. Chef van var Holländsk adelssläkt det innebär van och det uttalas Fan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1059424 av Geta
Svar från Geta i ämnet Full fart mot döden
Men idag som det släktforskas friskt blir ingen bortglömd. Det senaste är att släktforska med sitt DNA.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059425 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Full fart mot döden
Chef van
Han berättade för mig att han hade dödat tre män, men aldrig blivit dömd för någonting i en domstol. Han berättade för mig hur det kom sig. Han i New york sade att han blev rånad med en man som pekade direkt på honom med pistol. Han tog vapnet ifrån honom sköt honom New york polisen sade bra gjort. Han var själv utbildad holländsk kommandosoldat och att han förde befäl för repgubbar och han utbildade dem. För att belysa hur han var. Han sade att en jag skällde på kissade ner sig där han stod. han sade det var inte ju menat så.
Men min utbildning gjorde att jag kunde ta hans vapen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1059428 av rymd
Svar från rymd i ämnet Full fart mot döden
haha yes! Håller helt med, underbar story