Greta Thunberg full speech at UN Climate Change COP24 Conference

Mer
5 år 3 månader sedan #1124370 av Recard2016
Du får nog argumentera med min kompis istället, jag vet inte mycket om ämnet o min hund äter foder med kött. Men googlar man typ "vegan dog" hittar man jävligt mycket.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124371 av Geta
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1124391 av memphis
Ja det är din kompis i Canada jag blir upprörd över. Jag vet att din hund blir väl omhändertagen av dig och får riktig mat :)

Kan ju säga en sak till för att avrunda hundmatsdiskussionen. Något jag lärt mig av hundar:

Det finns en sak som en hund uppskattar mer än att få ett hundkex varje dag, och det är att få ett hundkex exakt klockan tre varje dag :) (klockslaget bara ett exempel då) Vanan! Det förutsägbara! Älskar alla hundar.

Det verkar ha gått bra för Greta idag. Såg att hon hade antagligen sin pappa med sig, en man i hästsvans var vid hennes sida.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124413 av Geta
Bono applåderade henne.

Mer
5 år 3 månader sedan #1124421 av Hoppfull
Geta :D :D Tycker du att jag låter som en politiker? Du har nog rätt i det. Som jag skrivit tidigare var jag som medlem i ett parti engagerad men numera är jag bara politiskt intresserad. Det räcker för mig för jag kan inte avsättas mer tid nu när ex min dotter är sjuk

Ha en bra dag. :hjärta
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1124425 av Nissegossen
m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTQ4MzQ5...R5,0,214,317_AL_.jpg


Greta Thunbergs utspel får Bono att jubla i Davos
U2-stjärnan applåderade svenska tonåringens vassa kommentar
www.aftonbladet.se/nyheter/a/e1QKgy/gret...no-att-jubla-i-davos

Länken ligger på viska tidigare i denna tråden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Nissegossen.