Greta Thunberg full speech at UN Climate Change COP24 Conference

Mer
5 år 3 månader sedan #1124291 av memphis
Ja men om du äter den mat som du föredrar att äta , ska inte hunden också få den mat som den föredrar att äta? För mig blir det bara själviskt att neka hunden få den mat som den tycker mest om.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124293 av krokus
Angående hundmat verkar det vara modernt med spannmålsfritt foder. Men som Recard nämnde så bör man inte byta hundmat för ofta. När jag har bytt foder till min hund har jag blandat den nya och gamla maten i skålen. Senast bytte jag från lightfoder till foder för små hundar, eftersom min hund var lite väl smal. Han är inte för smal nu.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124294 av Recard2016
Har du ställt fram vegansk mat o kött till din hund o bett den välja? Min erfarenhet är att min hund äter allt, tappar ja en salladsbit på golvet e den snabbt borta. Man är ändå ansvarig för sin hund, man är dess ägare, precis som man är ansvarig för sitt barn.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1124298 av Geta
Tror inte att Greta har varit vegan så länge. Det är nog inte därför som hon ser så ung ut.

Mina föräldrars långhåriga tax gillade päron.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124301 av memphis
Hundar är omnivarer, de äter allt. Men så mycket har jag tagit hand om hundar att jag VET att de älskar mest kött. Det säger sig självt också eftersom närmaste släkting är vargen. Hunden äter vad du ställer fram till den ja, men ställer du bara fram veganmat är du taskig!
Mer
5 år 3 månader sedan #1124304 av Recard2016
Isåfall ska man ge dom riktigt kött. Har en kompis vars mamma säljer torkade kolungor till hundar, det sägs vara det nyttigaste köttet. Alla hundfoder o skit e de bara skit i antagligen, vi skulle inte äta de, veganer ger iallafall hunden nåt den äter själv o kan stå för. Och jag tvekar på att du gör det samma med din hund.