Greta Thunberg full speech at UN Climate Change COP24 Conference

Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1124282 av Recard2016
Japp hade folk lyssnat då kanske de hade gått o hejda.

Katter e de djumisshandel o göra till veganer, har inte efterforskat de själv men tror inte hundar behöver kött i sin kost. Min kompis e den absolut smartaste personen jag känner dock, han har 1000-tals böcker i sina bokhyllor, tror inte han skulle göra ett medvetet val som skadar hans hundar.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124284 av Cosmos
Recard: Vi är överens för en gångs skull. Undergångsscenarior har pågått under hela historien. Men de som spådde att en ökande befolkning på planeten leder till dess undergång, har idag ingen talan. Det talas om det som rasism. Överbefolkningen är dessvärre den enda konkreta förklaring som det största hotet mot jorden. Sju miljarder människor. Som har utplånat hela släkter av djur, som har skapat en gigantisk soptipp till våra efterlevande. Som fiser och rapar som vilket djur som helst. Som äter allt de kommer över. Som idag tar upp så stor yta av jorden att de tränger ut också växter och sällsynta arter vilket borde vara en kontrast till de billiga poäng som miljörörelsen gör.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124285 av memphis
Han verkar inte alls vara särskilt intelligent! Han ger hunden veganmat. Sen gör ni er lustiga över att hunden har gaser. Inte intelligent beteende!
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1124287 av Recard2016
Han hade 2 hundar, bara den ena som hade gaser. www.peta.org/living/animal-companions/vegetarian-cats-dogs/ Verkar inte som köttfodret e särskillt nyttigt heller som hundar oftast får.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Recard2016.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124288 av memphis
Jag har också haft över 1000 titlar i mina bokhyllor Recard ( tyvärr brann mycket upp). Om man har ett husdjur ska man se till DESS bästa, inte ge det veganmat, för att det stämmer med ens ideologier. Djuren är inga ideologer, DE VILL/ SKA HA KÖTT i sin diet.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124289 av Recard2016
Katter ja, hundar vet ja inte. Kan tycka att om man ser till att ge sig själv den nyttigaste maten som man mår bäst av så vill man göra samma för sin hund.