Greta Thunberg full speech at UN Climate Change COP24 Conference

Mer
5 år 3 månader sedan #1124275 av Cosmos
Det är sunt. Fast det påminner starkt om de religiösa som "inte tvingar" på sina barn religionen. Miljön man har växt upp i betyder mer. Som vuxna kan de få problem med vilken världsbild som ska dominera.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124276 av memphis
Ja, hundar fiser ganska mycket ibland, men det kan också vara ett symptom att de inte tål maten. Har man en hund med mycket gaser bör man prova en annan kost, för de kan ha ont i magen utav gaserna. Det behöver inte vara dyr specialkost alla gånger. Ett annat märke kan göra stor skillnad.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1124278 av Recard2016
Jag har bytt kost på han en gång till den ja har nu, alla säger att hans päls blänker så fint på den här kosten o han verkar inte ha några problem av den annars. Hundar mår heller inte bra av att byta kost för ofta.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Recard2016.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124279 av Richard
Frågan om klimathotet kommer o går genom historien...

Mer
5 år 3 månader sedan #1124280 av Cosmos
Min katt får både "blötmat" med kött och fisk samt "torrisar" med kött. Om jag ger honom Whiskas med grönsaker i äter han helt enkelt inte. Naturligtvis får han köttfärs och fisk när matte har det för sig själv. Kokt skinka är också en favorit. Nu får man engångspåsar med ett helt färskt foder. Han är som galen i det. Nej, att tvinga på katten grönsaker är djurplågeri tycker jag.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124281 av memphis
Tycker jag med! Katter och hundar ska ha kött/ kyckling/ fisk. Allt annat är själviskt djurmisshandel!!