Greta Thunberg full speech at UN Climate Change COP24 Conference

Mer
5 år 3 månader sedan #1124334 av memphis
Nej. Veganmat till hundar, där går gränsen för vad som är acceptabelt för mig. Jag anser att det är djurplågeri som själviska veganer utsätter sina hundar för.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1124336 av Recard2016
Ända hoppet för miljön e att vanligt folk går ut på gatan o demonstrerar som ja ser de, typ gula västarna i Frankrike (eller Sverige o övriga länder i Europa o världen), politiker o företag har aldrig brytt sig o kommer aldrig att bry sig heller, de leder oss mot undergång.

Har du läst på om de då Memphis?
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124343 av memphis
Jag har haft hundar i mitt liv i snart 20 år. Jag VET vad de gillar, behöver inte läsa mig till nåt sådant. Även om jag har läst många böcker om hundar.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124347 av Geta
wasp, som har veterinärutbildning borde veta vad en hund ska ha att äta.
Mer
5 år 3 månader sedan #1124350 av memphis
Bra idé! Hoppas wasp kan komma in och ge oss ett vetenskapligt svar på frågan vad en hund bör få att äta!
Mer
5 år 3 månader sedan #1124354 av Recard2016
Då skulle ja inte ta din åsikt framför nån annans, köttätare e liksom "default mode", det behöver man ingen utbildning för, det e bara vad de flesta gör. Däremot om man ska ge sina hundar vegansk kost måste man läsa på jävligt mycket. Mänskliga läkare e dock tyvärr ens en gång sällan utbildade i kost, som är den viktigaste komponenten för en bra hälsa.