Skulle ni klara av att ta hand om ett barn?

Mer
4 år 2 månader sedan #1230258 av IngeF
Det høres i blant sånn ut. En norsk næringslivsavis skrøt ordentlig av Syriaflyktningenes høye utdanningsnivå. Det viste seg raskt å være en fiksjon. Hva gjelder brain draining, så er det selvsagt betenkelig, men innvandrerlandet USA har jo aldri hatt denslags skrupler.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1230270 av Nissegossen
Hoppande gener gav ett Nobelpris det hoppar över en generation kommer tillbaka en generation senare eller nästa det är jag själv ett typexempel på

Amandara skrev: Schizofrenigener sprids med friska syskon.

Hoppande gener gav ett Nobelpris det hoppar över en generation kommer tillbaka en generation senare eller nästa det är jag själv ett typexempel på

Min farmorsmor dog 1908 ligger begravd i Lund farmor och farfar var kusiner, de hade 25 barnbarn endast jag är drabbad ingen annan har inte hört någon ha det generationen efter heller

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1230291 av Richard
Skulle aldrig sätta barn till denna värld. Skulle inte heller klara av ansvaret o oron.
Fast jag o mitt ex använde aldrig skydd...
Mer
4 år 2 månader sedan #1230330 av memphis
Även om jag valde bort barn ganska tidigt, så har jag alltid haft en tanke på om jag skulle ångra mig. Nu är jag såpass gammal att det snart inte ens är en möjlighet. Och än har jag verkligen inte ångrat mig. Tycker det är skönt att ha hundar i stället. Det ger mig mycket kärlek, och är så mycket lättare än barn.
Mer
4 år 2 månader sedan #1230366 av krokus
Jag tycker att det jobbigaste med att ha hund, är andra hundägare. Undrar vad jag skulle tycka vara det jobbigaste med barn, om jag hade något?
Mer
4 år 2 månader sedan #1230427 av memphis
Hahaha! Dagispersonalen kanske?