Ett liv bortkastat

Mer
4 år 1 månad sedan #1239205 av Clean
Svar från Clean i ämnet Ett liv bortkastat
Jag hoppas det ordnar sig Fantasio och att du hittar en mening med livet. Det finns mer än du tror som tycker att deras liv har varit bortkastat och dom är inte ens schizofrena eller psykisk sjuka. Kanske föga tröst men du är inte ensam. Vi är många som sitter i samma båt oavsett sjukdom. Men för oss schizofrena blir det bara lite starkare. Det är så som det är.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239241 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ett liv bortkastat
Andra får cancer.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239245 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Ett liv bortkastat
Pandemi og massedød skremmer mye mindre enn tanken på evig liv.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239248 av Clean
Svar från Clean i ämnet Ett liv bortkastat
True true wisecracker!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1239266 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ett liv bortkastat
Jag gjorde aldrig ett försök att nå mina drömmar. Fast drömmar hade jag just inga. Det enda jag jag gjort är att ha tagit mc-kort.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239271 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ett liv bortkastat
Jag känner igen mig mycket i det du skriver Fantasio. Brukar inte säga om mig själv att jag är intelligent och begåvad, men jag vet att jag kunde ha gjort bättre i mitt liv och haft en bra karriär vid det här laget. Problemet för mig var samma som för dig. Jag var ung men jag saknade liksom ambitioner, och tog lite jobb hipp som happ. Men

Jag grunnar inte på det nu i efterhand. Jag är 47 år om några dagar och min framtid ligger som jag ser det bakom mig. Det kan jag bara acceptera och försöka må så bra som möjligt i vardagen.