Seriemördare? Vilket tema hade ni valt?

Mer
3 år 11 månader sedan #1255934 av Richard

Amandara skrev: Jag läste en bok om världens värsta seriemördare för ett antal år sen när den var nyutkommen. En snubbe hade en som han hade kidnappat, borrade hål i huvudet på honom och hällde i salpetersyra. Han lyckades fly men kunde inte göra sig förstådd eftersom hans hjärna varsabbad och seriemördaren kom och hämtade hem honom. Horror. Jag skulle sldrigvkunna vara seriemördare. De är bestar.

Det där var Jeffrey Dahmer, också en helyllekille...
sv.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Dahmer
Mer
3 år 11 månader sedan #1255936 av Amandara
Ja precis, Dahmer namnet känner jag igen. Mysig bloke
Mer
3 år 11 månader sedan #1256117 av krokus

Geta skrev: Det är lika vanligt med kvinnor som hatar män.


Kvinnohat = mord, misshandel, våldtäkt, emotionell och psykisk misshandel/utpressning m.m.

Manshat = ett sårat ego.

Vad är värst?

Ja, det finns kvinnor som mördar män. Men Geta, vad är vanligast? Jo, att män mördar kvinnor.

Ja, det finns kvinnor som tänder på prostitution, men majoriteten gör inte det. De flesta kommer från fattiga länder och ser ingen annan möjlighet till att få pengar.

Jag kan hålla på i all evighet om varför kvinnohat är värre än manshat.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256118 av memphis
Enligt Vatten ägnar vi kvinnor oss åt lustmord med ord. Jag tycker det var mycket fyndigt formulerat.

Lustmord med ord är mindre allvarligt än ett riktigt mord alla gånger :)
Mer
3 år 11 månader sedan #1256125 av krokus
Just det, jag glömde skriva om oönskade dick pics, vilket är en form av blottning. Tyvärr är oönskade dick pics vanligt på flera appar numera. :sjuk
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1256128 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Seriemördare? Vilket tema hade ni valt?
Forskare har sett att seriemördare har en missbildning i hjärnan. Jag tänker på filmen monster som är verklighetsbaserad film om en kvinnlig seriemördare, som dömdes till döden när hon borde ha fått vård. Sorgligt liv och öde hon hade. Filmen vad jag minns var väldigt bra. Hon behövde lite kärlek och respekt för i helvete!
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Pimed.