Vilket land?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1271318 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vilket land?

Geta skrev: Det låter som en projektion! Greta Thunberg kuskade runt med sin pappa i stora delar av USA förra hösten.

ja hejja resa kors och tvärs runt praktiskt hela USA på tre veckor och en vecka i New York sammanlagt en månad? Det vill du att vi ska tro på Geta? Ta huvudet ur arslet på cosmos och se vad som är rimligt!
Mer
3 år 8 månader sedan #1271326 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vilket land?
Cosmos kanske flög mellan städerna? :tänk
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1271334 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vilket land?
Jo kanske man kan flyga. Men konstigt. Varför resa runt i USA utan knappt hinna stanna på olika städer och ställen för sen resa iväg stupikvarten igen. Dyrt och inte särskilt upplevande. Reser man runt i USA vill man stanna upp och andas in olika städer och ställen som man besöker. Och inte stressa fram. Då har man inte sett nåt av USA man åker väl dit för att uppleva USA. Inte rusa igenom det. Det hade jag iaf gjort om jag reste till USA.

Cosmos reste till USA med sina vilda fantasier.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Pimed.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1271348 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vilket land?

Pimed skrev: Är du så korkad att vi kommer tro på dig att på en månad besökte du så många städer och platser på en månad i USA. Vilket bara bekräftar min misstanke att du aldrig har varit i USA. Du är en jävla mytoman!

Är du verkligen så inskränkt eller spelar du bara. Avundsjuk är du dessutom.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1271350 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vilket land?
Jag är bara så inskränkt du tillåter mej ska vara. Ingen kan va så korkad att tro på din lögn. Folk är inte dumma i huvudet cosmos. Hur var det när du bodde i London var det lögn oxå? Att du inte skäms! Men såklart du har juh antisocial personlighetsstörning och dom brukar inte känna det minsta skam att ljuga och bedra till oskyldiga människor.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1271351 av Miika
Svar från Miika i ämnet Vilket land?
Lägg ned, Admin1 är trött på bråk, vi vill ha kvar viska