Har ni Sexlust?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1290605 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har ni Sexlust?

Jocke skrev:

Pimed skrev: Jo varför vara så drastiska Jocke ta det lugnt du gör bara bort dig. Vandra i fredens namn!


Varför säger du att jag gör bort mig, jag bollar mina tankar mot dubbelmoralens väktare som förhindrar ett drägligt liv för de som inte kan ha sex på lika villkor?


När du säger vissa borde kastreras. Vidrig människosyn.
Mer
3 år 7 månader sedan #1290607 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har ni Sexlust?
Tycker du att prostituerade är för dyra, Jocke?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1290609 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?
nu har du nog läst fel? Sex är för många ett tvångsmässigt beteende, där man kanske indirekt idkar onödigt våld eller för min egen del där sex blir till ett nödvändigt måste, men att man inte kalarar en normal samliv med ngn. Det är ett val man själv gör. Eller så utförs kastreringen helt ofrivilligt.

Dubbelmoralen slår hårt mot de schizofrena som inte klarar att leva upp till fungerande samvaro med andra, men du Pimed tycks ha ett rikt sexliv, men är du schizofren? Jag försöker peka mot de krafter som för några veckor sedan grep var det 48 män som var sexkunder, däribland en polis, dem säger att porr har assimilerats i deras liv och polisen påstår efter förhör, att porrbranschen har indoktrinerats i många tycken att sexköp ska vara ett naturligt beteende, vilket givetvis inte är sant!

Min människosyn klankar du på, när jag försöker hitta ett drägligt liv, utan att bli utnyttjad. En kompis berättade en historia för mig, kan bara sammanfatta det han sade: apropå att allt bara rullar på så är det som att runka i ett minfält där varje utlösning kan bli ett sprängstoff, kanske ngn annan kan den exakta historien om detta?

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 7 månader sedan #1290610 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Har ni Sexlust?
Men Jocke gillar väl känslomässigt Män också men inte sexuellt!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1290611 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?

Geta skrev: Tycker du att prostituerade är för dyra, Jocke?


Nej, nu har du läst fel! Man ska inte kunna sälja sex eller rättare sagt köpa sex! Prostitution är i sig lagligt i sverige, men inte att köpa sex! Visst luktar det dubbelmoral?

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 7 månader sedan #1290612 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Har ni Sexlust?
Det er merkelig at en tjeneste som er lov å selge, ikke er lov å kjøpe. Hva om vi hadde samme holdningen til narkotika?