Har ni Sexlust?

Mer
3 år 6 månader sedan #1290613 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har ni Sexlust?
Psykiatrimediciner in sexuellt liv ut. Så enkelt är det bara.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290617 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?

Drummer skrev: Men Jocke gillar väl känslomässigt Män också men inte sexuellt!

Nä, män och kvinnor har jag som vänner några stycken! Sexuellt med män så har jag hållit mig borta, men en gång antastade en man mig, som nog trodde jag var homosexuell, eftersom sex med kvinnor var så krångligt. Jag var på fyllan då, men jag sade ifrån och sedan dess är jag noga med sexuella anspelningar från det egna könet. Jag känner att män är alldeles för våldsamma och att dem tror sex är det viktigaste i livet.

Men jag föredrar kvinnor, även om coronan och den gångna vintern förstörde min sexlust i kombination med stress. Men var lugn, jag har kallats pervo av några här, men jag försöker bara kompensera min förlust av hörsel, med att försöka föra trevliga samtal istället. Därför mest bilder och ordlekar.

Ja, rätt tanke IngeF, konstruktivt! Men tyvärr är både att sälja och köpa narkotika i sverige olagligt. Men det anses mildare om man har narkotika för eget bruk! Det är en lindrigare straffskala. Men narkotika är tyvärr inkorporerad med sexbranschen, gangsters gör kvinnor och män beroende av narkotika i utbyte mot sexuella tjänster. Det är i sig vidrigt bara denna symbios.

Vars är världen på väg?
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1290627 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har ni Sexlust?

zoegas skrev: Att folk får göra vad de vill med sin kropp, tycker jag är en rättighet.

Javisst. Det är skillnad på onani, och att blanda in andra som inte vill vara med.

Jocke,
Vill du inte ha barn: skaffa inte barn! Använd preventivmedel. Inte behöver du kastreras. :)

Sedan skrev du att Coronaviruset har dämpat din sexlust, eller missförstod jag? Om du inte vill, ska du inte behöva tvingas! Att någon tjatar till sig sex, är bland det värsta jag vet. Acceptera ett nej, är det svårt eller? :va?
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290630 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?
Nej nej! Det går utomordentligt bra för mig på den fronten, där har jag respekterat att ett nej är ett nej. Men kroppsspråket kan ibland säga annat.

Jag har inte haft corona vad jag vet, men rädslan att få corona har dämpat mig betydligt, eftersom jag tillhör riskgruppen och även andra här på siten. Måste även tänka på min mamma som fyller 87 om några månader. Jag får inte vara bärare av denna sjukdom, för de äldre är känsligare mot denna åkomma än många andra. Som sagt drömmen vore om sex kunde vara ett naturligt beteende, men det är inte så och har nog aldrig varit?

Jag har ju haft några förhållanden som inte fungerat troligen pga omognad? Men tidigare var det inga problem med potensen, men nu vid äldre dagar har det sviktat betydligt åtminstone i kontakt med det täcka könet. Men jag får ju inga kramar längre, folk håller sig borta.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 6 månader sedan #1290633 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Har ni Sexlust?
Hur träffade du din kvinna Jocke?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1290636 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har ni Sexlust?
Vet inte riktigt, kommer inte ihåg exakt! Men troligast via jobbet?

Vars är världen på väg?